Merhaba bugün gebelik şekeri ölçümü vs yapıldı benim ilk açlık 95 çıktı sonrakileri bilmiyorum hastaneden aradılar gebelik şekerinden dolayı diyetisyen önerdiler şimdi yüksek olunca zararlarına baktım psikolojik açıdan çöktüm benim gibi Yüksek çıkan var mı varsa nasıl önlem aldınız paniklememe gerek var mı gerçekten