medine02
Herkes geç kaldığımı söylüyor, ancak çok fazla ağırlaşmadım henüz. o yüzden son güne kadar aktif kalmak adına yavaş yavaş hazırlıyorum her şeyi… suyu falan yerindeymiş bebişin, henüz doğum kanalına da inmemiş.. bebiş 3350 olmuştu dünkü kontrolde, geçen haftaki son kontrolünden beri 300 gram almış. Ben de toplam 9.5 kilo aldım balondan beri… Hazır evdeyiz eşimle, işte her şey yavaş yavaş olur diyoruz… ilk bebişimiz, bu rahatlık nerden geliyor inanın biz de bilmiyoruz😬😅
çok teşekkürler, siz de inşallah sağlıkla alın kucağınıza🙏🍀