Bsrlmnemr Sanırım dist olarak yazan.. 3.4 yazıyor bende doktor 1 gece yatış verdi 2 iğne ve serumlar yazdı.. Progestan verdi… Uzayan oldu mu? Yardımcı olur musunuz?
Medihammm4220- Bsrlmnemr bende de var rahim kısalığı ve dikiş atıldı ilaç ve yatma ile uzayabiliyor sürekli kontrol edilir eger 25 altın a düşerse dikiş atılır
Burcuyyy Medihammm4220- bisey sorucam rahim ağzı kısalığı yetmezliği falan hamilelikte mı oluyor sen nasıl anlayabilirsin yada doktor ultrasonla mı bakıyor sen söylemeden
Medihammm4220- Ben 25 mm ile doktora gittik ilaç ve istirahat a rağmen sürekli kısaldı ve 15 e kadar düştü dikiş arçtıldı 2 ay önce ve sürekli yattım uzamış şuan 30 mm
Medihammm4220- Stres yapmayın ama stres gerçekten çok önemli Ben ne olduğunu bilmiyorum dum ve bebeğim düşecek diye her saaat başı ağladom hastanede ve dünya kadar ilaça rağmen uzamadı aksine kısaldı
Medihammm4220- Herşeyin bi çaresi var çok şükür 17. Hafta da dikiş atıldı ve şuan 25 iz allahın izni ile ama ayakta kalmıycaksın yatacaksın benim annem ilgileniyor ve Ben yemek wc ve haftada bir kere banyo için kalkıyorum
Medihammm4220- Burcuyyy en başta anlaşılmıyor malesef 4. 5. Aylarda Ani sancısız açılmayla düşük oluyor bende Ani ve çok kanama olmuştu ve doktorum şüphelenip alttan muayene etti ve orada belli oldu ilk hamileliğim ve benimde hiç bir bilgim yoktu