Kiymetlibebek kizlar bu haftalarda hareketlerini nasil hissediyorsunuz benim karnimin alt bölgesinde sanki bir agirlik var baski hissediyorum doktorum hareketlerine dikkat et dedi nasil olmaliki yani gunde kac defa veya saat basimi hareket etmesi lazim ?
minnakfasulyecim Kiymetlibebek Günde en az 10 kere hareketlerini hissetmen lazım kuzum 10 kere ettiyse bi sıkıntı yok diye biliyorum bende kasıklarımda ağırlık hissediyorum artık ama normal ya sona yaklaşıyoruz adım adım bizde 28 haftalık olduk🌸🥰
Yasemin00 Kiymetlibebek Canı isteyince oynu yo benim ki bazende ben dürteliyorum genelde sabahları uyumayı seviyo ben de uyandırıyorum bazen dürterek karnımı😁
Aise_35 Kiymetlibebek bende şuan 28+3 oldum ama hiç rahimde baskı hissetmiyorum . Ama hareketlenmeleri çok fazla bazen yeter artık diyorum 😊
Kiymetlibebek Aydanaydn karnimin alt bölgesinde agirlik baski hissediyorum dedim nide karnim bazen sertlesiyor demistim öyle dedi hastaneler artk randevu vermiyor doktorlat telefonla bilgi veriyor burda
gcmntmt14 3ü 5i 10u yok malesef bendeki hareketlerin.o gün iş güç yaptıysam hiç bişey hisetmiyorum taki yatana kadar.ozaman baslıyo tepinmelere yeter artık bi otur der gibi😁. Sakin bi gün geciriyosam sabah ve aksam olmak kaydıyla daha yogun hissediyorum.benim demem o ki gün günü tutmuyo malesef.🙋🏻♀️
gulkara88 Bende 28 oldum 😁 hareketlerini hissediyorum sürekli maşallah hiç acabaya fırsat vermiyor 🥰 ara ara benimde karnım çok sertleşiyor, toplanıyor sonra düzeliyor. Doktora sordum sertleşmesi normal dedi.
Yaman Bnde 25+6 yim bu hafta ozellikle daha net hissetmeye basladim gunduz fazla etmiyor hareket uyuyir heralde ama ogleden sonra aksamustu başlıyor hareketlenmeye 🙂 bnmde tam ortada toplaniyor bu hafta sonradam agri giriyor sizin oluyormu