canan acar demire gidiyorum. yüzünün fotoğrafını vermek icin en cok uğrasan kendisi. 4-5 poz cekiyor neredeyse her seferinde. ilgi ve alaksından cok memnunum, gelişim geriliğim vardı çok iç rahatlatıcı konustu, geçen izindeydi oradaki baska bi doktora gittim ondan memnun kalmadım mesela korkuttu biraz beni.
illa norml istiyorsanız saadet hanımı tavsiye ederim, arkadasım normal istedği icin canan hanımdan ona geçti.
canan hanım biraz sezeryancı, bende sezeryan istedğim icin kendisiyle devam ediyorum ☺️
bu arada ben size halil mesutu önermiştim detaylıya ona mı gittiniz?