Merhaba, hamileliğimin başından beri doğum kanalında 4,5 cm lik miyom vardı şuan 37+3 haftalığım ve ebe çatı muayenesi yaptıktan sonra normal doğumu önermem dedi, doktorumsa ikilemi konuştu iki türlü de çok riskli diye açıkçası kafamı karıştırdı. Böyle bir durum yaşayan var mı?