Womane bazi antibiyotikler gebelikte kullaniliyor ki 32. Haftamda bende kullandim aşırı kuru öksürük ve nefes alamama sorunundan dolayı.ama tabiki once dr uma ve dr olan kuzenime danıştım ikiside kullan dedi. Cunki bazi hastaliklar ilac kullanilmadiginda gecmiyor.bna da antibiyotik kullanmazsan cigerlerin oksurukten dolayi zarar gorebilir ve sogum yaklaştığı icin zararli olur dediler.a Ayrica bi arkadas yazmis ya naneli krem sürdüm die eger o krem vicks ise kesinlikle kullanma cunku gebelikte kullanimi kesinlikle yasak.icindeki etken bi maddeden dolayı.