Ayseglgirgin bende 32 haftadayım canım, pazartesi kontrolümüz vardı doktor basının asagıda oldugunu (doğum pozisyonunda) söyledi, 30.hafta gittiğimde de aynı şeyi söylemişti… hareketleri direk göğsümün altında hissediyorum , hareket ettikçede kasıklarımda baskı oluşuyor 🥰