nazife_sezgin Kızlar 16+5 haftalık hamileyim. Bugün göğüsüm de yeşil damarlanma oluşmuş. Bende göğüsümü sıktım ve sıkınca şeffaf sıvı fışkırdı. Sizce neden ki?
Hanifee1273 nazife_sezgin oynama canım benimde 14.haftada gelmişti sıkınca Doğumu tetikliyor . İyi değil gelmesi sıkma o yüzden , bebeğin ağız suyu o
Yenianne_ sıkıştırma canim cok tehlikeli normalde 20li haftaların ortadimda sıvı gelir derler kendiliginden gelse bile sıkıştırmayın diyor doktorlar sen kendin sıkmıssın sıkma sakın