dilekgi123 Cemre-1993 tartiya gore daha almadim 21+4 teyim ama gecen hafta gobegim birden cikti ama yuzum popom cok zayifladi
Seedaaff 6745 22+1 kıpır kıpır tekmeleyip duruyor dışardan bakıldığında belli oluyor zaten hareketleri karnımın şekli değişiyor 🤣
pamuk32 Bende hiç almadım hatta bı kilo vermişim ikiz olmasına rağmen.. ama göbeğim baya çıktı yüzüm zayıfladı.. hareketleri de güzel takip ediyorum sürekli hareketlerini hissediyorum:) tek yumurta ikizleri