rkykaraa Benim 24 haftam da başladı karnımın fotoğraflarını çektim 3 doktora gittim ayrı ayrı zamanlar da ama sordum. Üçü de bunun normal olduğunu söyledi. Hatta günde 7 8 kez olabilir dediler. Bende hergün sık sık yaşıyorum önemli olan düzenli olması gerekir. Yalancı kasılma pek bir şey ifade etmez bebeğin pozisyonunu değiştirmesinde fayda sağlar. Ama gerçek doğum kasılması bebeği kanala doğru iter git gide sıklaşarak rahim açılmasına sebeb olur doğum başlar. Gerçek sancı şöyle zamanla sıklaşır ve ağrısı da süresi de uzar.