Kiz_annesi İyi akşamlar hanımlar.. 2 gündür aşırı şekilde gaz sancısı çekiyorum. 30+2 deyim. Midemde karnımda batmalar gaz skışması gibi oluyo. Bunun için napabilirm? Yaşayan biri var mı bu sorunu?
deletedmom06 Kiz_annesi hafif bi ılık suya otur derim canım yada karnını bebe yağı ile oğ sırtına da aynı işlemi yaptır
Heather Kiz_annesi ilk haftalarda olmuştu bende kilitliyor resmen vücudu. Sıcak su torbası koysanız ayaklarınızın altına belki üşütmüşsünüzdür farketmeden. Birde belki psikolojiktir şerbet içiyorum ben ılık sanırım gevşetiyor.
Suheda Kiz_annesi sırf ustu yatip bacaklarini hafif hafif karnima dogru çek o işe yariyor bende gaz sorunu olduğunda
Epelinkiran Benimdr olmuştu doktor rennie şurup yazmıştı sancın oldukça içebilirsin dedi hem aile hekimim hem kadın doğum doktorum