Kızlar sonunda bende doğum yaptım nasıl oldu hıc anlamadım 🤗 20 nisan pazartesi çatı kontrolüm vardı. Öğlen 11de kontrole gittim. Çatı muayenesi oldum ve ben sook 4.5 cm açılma doktor şaşırdı sen anlamadın mı acı ağrı hissetmedim mı dedi. Ama bende hiç birşey yoktu. Regl sancisi dışında. Yatış verildi odaya çıktım araya öğlen yemeği girdi biraz bekledim 2 ye kadar. Sonra ebe geldi 3 gbi serum taktı 5 dk sonra suni sanci verdi . Aradan 1 saat geçti açıklığa bakmak için doğumhaneye aldı ebe 5 cm dedi. Suyu patlattı. Sancılarım yükselmeye başladı. Net çekilde bebişim kalbi için. Iyi di kendisi. Daha sonra saat 5 gbi aşırı sanci vurmaya başladı. 15 dkka sonra dahada arttı 1 dk altında sandım gelmeye başlamıştı doğumhaneye alındım doktor açıklığa baktı bebek geliyor dedi. Ebe nasil ikinmam gerektiğini söyledi ıkınmaya başladım ( sanci vurdukca ) burası çok önemli. Daha sonra doktor okunmayı bırakma geldi geldi dedi be biricik oğlum kedi gbi sesiyle doğmuştu. Zaten o dk itibaren hıc bir acı kalmıyor emin olun kızlar. Kesi yapılmadı bebek çıkarken ufak sıyrık dikişler harici hicbir sorunum yok. Hemen odaya aldılar oğlumla birlikte ve aldı iyiyiz. Çok şükür. Maşallah:)) artık darısı sizin basinizaaa bir avazdaaa.