NurKtl Hanımlar kronik rahatsızlığıyla hamile kalan ya da dogum yapanlarınız varmı aranızda🌼yazarsanız çok sevinirim😊
Rabss34 Evet benim kronik bağırsak iltihabim var ülseratif kolit hastalığımın adı. İlk gebeliğim ama çok şükür gebelik iyi geldi hiç bı sıkıntım yok ama bağırsak ilaçlarıma devam ediyorum doktor kontrolünde.