__birafitap__ Allah bebeğini de seni de korusun, inşallah öyle bişey olmaz. Benimde ağrılarım çok olmuştu, içini rahat tut umarım bişey olmaz ama yavrun bu sonuçta. En iyisi doktor görüşü canım. Gidebiliyorsan hastaneye git, şu durumda gidemiyorsan da eğer aile hekimine ulaşmaya çalış veya da git. Dua et Allah korur verdiği canı