badenzi Selam kızlar 5+3 haftalık hamileyim insallah. Beta hcg 490 çıktı. Keseyi göremedik, haftaya çağırdı doktor. Sizce normal mi? Kalp atışlarını ne zaman duydunuz? Cok kafam karıştı.. Allah isteyen kimsenin kucağını boş koymasın insallah🤲🏻💕
Gzmkk badenzi bende aynı durumdayım bide benim kanamam var kese vajinal baktığında çok küçük oluşum var dedi ama iyi değil diyor salı gününü sabırsızlıkla bekliyorum inşallah hayırlı haberler alırız
sukayhanacar badenzi canım benim 4+5 de karından kese göründü 6+4de kalp atısını duyduk yine karından ama bu herkesin aynı olucak diye bişey yok geç döllenmen olduysa normal sıkma canını
ZelihaYusuf badenzi bizdede aynı şekilde geç göründü merak etme görürsün inşallah kese göründü sonra neden bebeği göremedim diye telaş etmiştim döllenmeden dolayı geç oldu hepsi bende çok şükür şimdi 11. Haftadayız.
sukayhanacar Gzmkk canım kanama için ilaç kullanıyosun demi ? sıkma canını sakın rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🙏🏻
Gzmkk badenzi teşekkür ederim bende dua edicem allah bu durumda olan herkezin içini ferahlatsin şifa versin
Kocak35 Ben 5 haftada kese gördüm 7.haftada kalp atışı duydum kızlar sabredin acele etmeyin stres olmayın bosuna geç döllenme olabilir herkesin bünyesi vs farkldır. Allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize ben 9+2yim