Selam kızlar. Bu sabah seker yüklemesi yaptırdım. Doktorum bekleme sen ara sonucu söyleriz dedi aradığımda sekreteri son verdiğin sonuc cıkmamıs cuma ararsın dedi. Bende Peki ilk ikisi nasıl dedim 2. Verdiğin sınırda cıkmıs dedi ama sonuncuya bakarak karar verir doktor dedi. Sorum şu ki 3.verdiğimin düşük cıkma ihtimali varmıdır canım sıkkın sabahtan beri 😒