Berilay canım eğer SSK’lıysan, iş göremez raporu alıp çalıştığın yere o belgeyi verdiğinde asgari ücret olarak muhasebeciyle anlaşıp maaş şeklinde 4 ay ücret alabiliyorsun. Ben ilk paramı 8’inde. Artı Doğumdan sonra ilk çocuk parası ve süt parası da alabiliyorsun. Özele gidiyorum bende bi değişiklik yok