Smblgzl Merhaba güzel anneler ☺️ Hurma yemeye başladınız mı , günde kaç tane yiyorsunuz . Bide bebişleriniz kaç kilo oldu 🥰
Nehir66 Smblgzl mrba 🥰 daha hurma yemeğe başlamadım 🥰kızımda 36 haftalıkken 3500 kiloydu bu hafta yeni öğrenecem kızım kaç gram almış diye 🥰♥️
Brgzl Smblgzl ben 2 gündür başladım yemeye günde 3 tane yiyorum 36+4 te 2900 dü yarın 37 ye gircez 🙏🏻
Hlscrm Smblgzl 37+0 🧚🏻♀️ 3180 gram kızım, hurma bugün aldım inşallah yarın yemeye başlayacağım günde 3 ile başlarım yavaş yavaş arttırırım 🤗
Gupse Smblgzl 38+5 im bebeğim 3.280 gr olmuş ½ haftadır yiyorum valla çayın yanında kaç tane giderse 4-5 😂 biraz fazla mı yiyorum diyorum bende ama bilmiyorum 🤷♀️
Smblgzl Nehir66 maşallah 🧿 miniğine doktor kilolu falan dedi mi bizde 3325 di kilolu dediler benimkine
Nehir66 Brgzl bebeğimin kafası Doğum kanalına yerleşmiş 😒bu hafta çatı muayenesi olacam doktor daha bişey demedi ilk doğumum da olacak inşallah normal doğururum 🙏🏻🧿😰 seninki normal Doğum mu
Brgzl Nehir66 şuan normal gözüküyor doğum pozisyonunda ama kısmet bebekler nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor 😊 sezeryan da kötü bişey değil ya sağlıkla gelsinler de bizimde ilk bebek korkuyla bekliyoruz 😍😍
Gamzegrgl 37+2 iken 2876 gr’dı kızım hurma yemeye ben 32.haftada 3 tane ile başladım şimdi 37+4 haftalığız günde 5 tane yiyorum, düzenli squat çekiyorum 37+1 iken çatı muayenesi oldum 1 cm açılmam varmış başı kanala yerleşmiş artık. 🙂
Smblgzl Gamzegrgl Ben hiç hareket edemiyorum bacaklarım agrıyo iç tarafları yatarken kalkarken zorlanıyorum nasıl doğum yapıcam bilmiyorum 🤷♀️ çatı muayenesi zor mu
Ackdnz 37+1 olduk bugün 2 gündür günde 7 tane yiyorum 3kilo20 gram olmuş bebeğim çatı muayenesi de oldum bugün 3 cm açılmam varmış 🤭
Nehir66 Brgzl haklsın canım ama normal doğum hep daha iyi oluyor toparlanmak açısından hayırlıca gelsin miniklerimiz inşallah 😍 ilk Doğum olunca korku-heyecan hepsi bi arada oluyor karışık duygular içinde oluyor insan 😍bizde öyle bekliyoruz 😍
Smblgzl Gupse bende dün başladım yemeğe üç dört tane yiyorum bide gebelik şekerim çıktı ama tetiklermi
Cookie 36+6 da 3150 grdık. Bugün 37+1 iz:) bu hafta günde 3 hurma yemeye başladım. Düzenli squat yapıyorum. Gümüş gögüs kapaklarını günde 1 saat kullanmaya başladım. 35+5 de nişanım gelmişti. Korunmadan cinsel iliskimiz var. spermlerin dogumu baslatici etkisi varmis. Pelvis esnemesi ve bebegin yerlesmesi icin ozellikle bagdas kurup oturmaya ozen gosteriorum. Bugun ilk defa emekledim:) bebegin sirtini one vermesi dogru yerlesmesi icin;)
Smblgzl Cookie ben yürümekte zorlanıyorum hayatta hareket edemem ama bağdaş kurabiliyorum hamile olduğumu duyduğumdan itibaren hiç ilişkiye girmedik eşim istemedi sağolsun belki doğumum kolay olcaktı kim bilir bide doktorum pek bişey söylemiyo bana kanala yerleşti mi yerleşmedi mi diye genellikle saga toplanıyo hep top gibi çıkıyo ordan göğüs ucu için başka ne önerirsiniz ben hiç bişey kullanmadım şimdiye kadar
Serife3304 Smblgzl 37+1 olduk 36+3 de gittiğimde 3100 gr demişti doktorum☺️ Bu cuma tekrar kontrolümüz vardı ama pazartesiye ertelendi
Nehir66 Smblgzl evet doktor 3 hafta önden gidiyor dedi kilolu doğar dedi 🧿🙏🏻Sizin bebeğinizede maşallah canım ♥️🥰