Bizimde dün kontrolümüz vardı. 27+0 dık 1062 gr. Çok şükür şimdilik doktorum gelişimi güzel dedi. Bnm damarın birinde çentik var akış düzgün değil. Her muayeneye giderken stresten ölcem nerdeyse acaba bu sefer ne dicek, gelişimi geriye düşmeye başladı mı diye? Ne yiyip ne içceğimi şaştım valla. Kendimde toplamda 6,5 kg aldım.