Benimde ilk gebeliğimde detaylı ultrasonda az olduğu çıktı gittiğim doktora kalsa 1 ay yat sade olmadı alırız dedi kim beklerki özele gittim şanslıymışım bana kan pıhtılaşma testi yaptı iğne verdi 38 haftama kadar çok şükür geldik allahım bebeğini korusun korkma başka doktora gitmesin bence