Misshenriett_e Ton baligi icin normalde yüksek civa var diye zararlı deniyordu ama yeni anneler degil diyor canım da cok istiyor
Unsalinn_Annesii Misshenriett_e bende arada yiyorum bu aralar taze balık alıp yiyemiyorum virüsten dolayı ve bulunduğum şehire kaç gün önceden geliyor bilemiyorum ton balığı yiyorum abartmamak kaydıyla bazen
hhb53 Misshenriett_e haftada bir kutu yeseniz yeterli içinde cinko oldugu için çok yemek tavsiye edilmiyor
nurcakir58 Misshenriett_e benimde cnm çok istiyo salata yapıp mısır falan yiyim yemiyorum 19 haftadayim
Tatlisannedilekk Misshenriett_e içinde yüksek miktarda civa varmış oyüzden yasakladı bana doktorum ton balığını
Zehra2604 Yemesen daha iyi bence, bende zararlı diye duydum. Çok severim ama 23. Haftadayım hiç yemedim daha