Kubra0654 Arkadaşlar Sami ulusta yeni doğum yapan arkadaşlar varsa bilgi verebilirmi refakatçı alıyormu
elmdmr Kubra0654 canım eşimin arkadisinin karısı doğurdu orda 3 gün önce ilk gün sadece babayı almışlar 1 saatlik onun dışında kimseyi kabul etmemişler bidaha
poyrazsmom_ Kubra0654 ben hamile olduğumdan beri oraya gidiyorum hemşireleride doktorlarıda tatlı insanlar benim gördüğüm kadarıyla Rabbim iyilerle karşılaştırsın bizi şu zor zamanlarda 😔inşallah
Kubra0654 poyrazsmom_ aminn inşallahh inşallah bende ilk defa gttim memnun kaldm 34ncu haftadayım hepımıze hayırlı doğumlar
elmdmr BerenDeren06 evet canım arkadaşımda sezeryan oldu ordaki hasta bakicilar falan yardımcı oluyolarmis hiç bı sekilde kimseyi almiyolarmis bı seferlik eşini almışlar sadece
BerenDeren06 elmdmr off ciidden kötü oldu bak bu canım peki arkadasın tek kisilik odada mı kalmıs ve zorlanmıs mı yalnız. Cok soru sordum kusuruma bakma olur mu
elmdmr BerenDeren06 evet canım tek kişilik odalara aliyolarmis ilk gün zorlanmış sezeryan olduğu için 3 gün yattı o sonrasında zorlanmamis hemşireler falan yardımcı olmuş normalde de 1 gün yatiriliyomus sezeryanda olsa
Maviss Kubra0654 bende 39+6 canim inşallah takipci hastalarim extra ikinci doğum olacak orda nasip olursa 40+1 de gitcem adetete gore umarim sorun cikmaz bir aydir gitmiyorum cunku
Kubra0654 Maviss rabbim kurtarsın hepimizi inşallah takipli hastası olmanız avantaj baska yere sevketmezler sizi
poyrazsmom_ SemaEmre05 ben arzu bostancıya gidiyorum canım bunun yanı sıra derya leblebiciye gittim 2-3 kere oda ilgili bi doktor elif yılmazıda önerenler olmuştu ama gidemedim elif hanıma hiç arzu hocadan çok memnunum😘