CigdemZeynepAkdeniz Merhaba hanımlar 20 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve fazla bilgim yok doktorum istersen 2.düzey ultrasyon yaptirabilirsin demişti bu konu hakkinda bilgi alabilirmiyim yaptiranlardan 😊
deletedmom06 CigdemZeynepAkdeniz özel hastane dediyse orda yaptırma devlet hastanesinde detaylı ultrasona gir derim canım özelde 300 e yakın devlet de aynı şekilde bakılıp ücretsiz ben orda bakıp sonucu özel de doktoruma gösterdim
Zee88 CigdemZeynepAkdeniz mrb..kesinlikle yaptırmaya çalış..hamilelikteki kan akışları bebeğin parmaklarına kadar sayıyorlar ve en önemlisi doğum sonrası için bebek hakkında bilgi sahibi olunuyor..buda hem senin hem bebeğin için çok faydalı..
CigdemZeynepAkdeniz deletedmom06 Doktorum da istediğin her yerde yaptirabilirsin sonucu getirsen yeter dedi bana. Devlette iyice ilgileniyorlar mi peki ücretsiz yani dimi
deletedmom06 CigdemZeynepAkdeniz evet canım ücretsiz ve istediğin herşeyi sor hiç çekinmeden cevap veriyorlar
CigdemZeynepAkdeniz deletedmom06 Teşekkür ederim canim bilgin icin randevu alirken hangi bölüme almam gerekiyor peki 🙄
CigdemZeynepAkdeniz Zee88 Teşekkür ederim canim kacıncı haftaya kadar bakiyorlar acaba bide hangi bölüme almam gerekiyor 🙂
deletedmom06 CigdemZeynepAkdeniz kadın Doğum doktoru eline bi kağıt veriyor onunla ultrason odasına gidip sıra alıyorsun şansına az kişi olursa doktor zaten hemen gel diyor ama normal sıra alırsan tavsiyem kesinlikle tanıdığın birisi vars rica et bana 2. Ultrason da 1.5 ay sonrasına verdiler tanıdık sağolsun 2 gün sonra girdirdi
CigdemZeynepAkdeniz deletedmom06 Ayy 1 bucuk ay'mi 🤤 hiç tanıdıkta yok ben en iyi bu haftaya randevu alip gideyim bakalim ne zaman cagirirlar 🤔