rmysrmys evet canım tüm gebelik belirtileri oluyordu😢 değerlerim bile çok yüksekti. 3 gün gecikmede bt hcg 1980 çıktı bir kaç gün sonra yaptırdım 10000 oldu keseyi gördük 5 haftalıkken, kalp atışını duyacağımız gün öğrendik boş olduğunu, bir tane doktora daha göründüm inanamadım oda aynısını söyledi tabi ki.