Merhabalar:) 39+1 olcam
yarin ve bebegim bir suredir yan durus pozisyonnda boynunda da kordon olmasi sebebi ile doktorum yarin sezryan tarihi verdi. Sabah 9 da doguma girmis olacagim cok sakin yapiya sahip olmama ragmen oldukca gerginim .. sonrasi agri durumlarim nasil olcak dusuncelero var hep kafamda Allah yardimcimiz olsun bana bolca dua edeblir
misiniz😊