-Defnee- Selamlar kızlar, 29+3 gebeyim. Bu haftaya kadar memnun olduğum doktorum ile bir test sonrası bugün yaptığım görüşmeden sonra doktor değişikliği kararı aldım. İstanbul Avcılar ve yakınlarında doktor tavsiyeniz var mıdır?
-Defnee- Busra221 İlk bebeğim Nisa hastanesinde doğdu. Reyhan Demirbaşta hala ordamıdır bilmiyorum. Benimde aklıma ilk orası geldi ama yine de bir kaç tavsiye alayım dedim 30. Haftaya artık geldiğimiz için ☺️