SerpilAkbulut Hanımlar dün doğum yaptım bebeğimi kucağıma aldım çok şükür sağ salim ama cuma günü taburcu edilcem ve sokağa çıkma yasağı var nasıl olcak evime gidemeyecek miyim anlamiyorum p.tesiye kadar hastanede mi kalcam
azizeguneyy SerpilAkbulut zorunlu durumlarda dışarı çıkabilirsin eve gitmek zorunda olduğun için büyük ihtimalle gidebilirsin
Ruveyda_ SerpilAkbulut birde 155 i arayıp almaya gelicek kişi bilgi verebiliyor telefonla o kişinin ısmını plakasını not alıyolar yolda cevirmiyorlar
Ruveyda_ SerpilAkbulut tabi canım hiç bir sıkıntı olmaz . Zorunlu durumlarda sorun olmuyor. Seni almaya gelicek kişiye fotograf atın dogumun yapıldıgına daır yolda cevırme olursa gösterir