Duygu6134 Merhaba, 20+2 haftalık gebeyim ve karaciğer yağlanması oluştu bende doktorum bok su ve diyet yapmamı önerdi acaba benim gibi bu tarz sağlık sorunu yaşayan oldu mu aranızda ?Bu süreçte neler yaptınız? Teşekkürler
iremnurkilic Duygu6134 canım bende 21 haftalığım bende de çıktı. Doktorum aynı şeyleri söyledi banada yağlı şeyler yeme diyet yap 2 hafta sonra tekrar gel kan ver dedi gitmedim hala malum sebeplerden dolayı çok çıkmak istemiyorum bakalım artık🤦♀️
Duygu6134 iremnurkilic bende iki hafta sonra tekrar kan tahlili yapacağım korktuğum nokta daha fazla yükselirse bebeğe zararı olduğu 😔 bakalım hayırlısı artık bugünden itibaren diyete başlamak ve bol su tüketmek Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah🤲