Dumannn Merhabaa😇9+5 günlük hamileyim. Cok sukur su ana kadar kanamam vs olmadi. Bugun idrar yaparken cok minik bi aci kasiklarda ve ve alt bolgede sancilar oluyo fakat az az. Bu durumla karsilasan bi cok gebe vardir. Neler yaptiniz? Kontrole gidemiyorum koronadan dolayi istanbuldayim:((
Ebru-isil Dumannn idrar yaparken oluyorsa idrar yolu enfeksiyonu da olabilir bende çok sık oluyor dikkat et bol su iç.
melikekayi Rahmin büyüdüğü için sancı oluyor , sanki böyle regl sancısı gibi olur ☺️ Bu durum normalmiş , rahmin hazırlık yapıyor minnoş için.
Dumannn Emiliya benim kasintim yok ama minik aci var. Aman dikkat edelim mantar enfeksiyon vs olmayalim.. neyseki tedavileri basit 🥰 gonlumuz rahat olsun