Merhaba kızlar biz 2 yıldır bebek istiyoruz bir kimyasal gebelik geçirdik 5 6 ay önce normalde dün adet olmam gerekiyordu olmadım bugün de hala olmadım adetlerim çok düzenlidir hiç gecikmez daha önce hep hayal kırıklığına ugradigim icin testte yapmadım ama ara ara adet olacakmışım gibi bi agri oluyor çok hafif böyle olup gebe olduğunu öğrenen varmi sanki kendimi her an adet olacak gibi hissediyorum