Kizlar xok korkuyorum doğumdan adet sancisi gibi ara ara sancim oluyor ama.cabuk geciyor ve aşırı derecede çatı ağrısı var cok baski var bazen yürüyemiyorum zor yürüyorum .. doğumum normal gözüküyor şimdilik ama cok.korkuyorum yapamam gibi geliyor hayirlisi ile bebislerimizi alsaydik bi kucagimiza🤲 dua edelim birbirimize