Ben de 19. Haftayı doldurdum, 8 . Haftadan beri kusma bulantı mahvetti, son 2 haftadır prilam kullanıyordum gece 1 tane içsem yetiyor, çok rahatlattı. Ama en son muayenede doktor demir ilacı ve multivitamin verdi, bulantı ilacını bırak bunları iç bi öyle deneyelim dedi. 2 gündür bulantı ilacını bıraktım, anında eski halime döndüm😪 kusma, hicbir sey yiyememe vs. En azından hafiflemiştir diye düşünüyordum çok canım sıkıldı. Prilam ı da hic içim rahat kullanmıyorum zaten, ne yapacağım bilmiyorum. Umarım 9 ay çekmeyiz böyle, kendiliginden geçer bir an önce🙄