-fv- nst şimdilik normal çıktı… Artık her geldiğinde bu yapılcak dedi.. Bir de genelde muayene olduktan sonra bi daha ne zaman muayeneye gitçeğim telime mesaj olarak geliyodu doktor ayarlıyodu.. Bu gün randevu vermemiş o yüzden ramazandan sonra gitmeyi düşünüyordum ama sizin erken doğum olmuş ya acaba benim de daha önce gitmem gerekirmi diye bilemedim şimdi mesajını okuyunca 🤔🤷♀️🙂