aysedrk Ah canım bende merak ediyorum 37-38 de dönen bebek var mı ?
30 da baş geliş dönen yavrum 32 de makat geliş geri döndü ve hala makat geliş 36+6 bugün kontrole gittik ve doktor 8-10 gün sonra gel gene bakalım ama sanmıyorum hem kafası çok büyük hem dönecek gibi değil çok zor çok çok zor dedi. Dönme işlemi 1 saatte 1 günde olmuyor ee doğum başlayıncada kanala girme olmuyor önceden olması lazım ki bunların nişanın gelsin karnın düşsün kanala girsin e senin zaten 3 haftan var sat’a göre dedi. Sezaryanı düşün ama yinede senin için 8-10 gün daha beklicem dedi 😰
sancım oluyor gün içinde nst de sancı çıkıyor açılmam yok. Artık progestan ve magnezyum kullanma da dedi napıcam bilmiyorum