DnHazrlklar Kızlar yarın detaylı ultrasona gireceğim çok heyecanlıyım 21+5 im nasıl oluyor inşaAllah her şey yolunda çıkar şuana kadar doktorum hep normal dedi ama beni bir heyecan sardı sizin nasıl olmuştu ☺
deletedmom06 DnHazrlklar ben iki kez girdim canım detaylı da doktoruna soramadığın ne varsa sor herşey daha net gözüküyor
DnHazrlklar Mucizemmmmm canım bana doktorum 24 e kadar demişti ama eğer bebekte bir sorun varsa belki tekrar girilebilir doktoruna sor bir istersen
deletedmom06 Mucizemmmmm ozaman a şeker testi yapılıyor detaylı 20. Hafta da ama bi devlet hastanesinde doktora rica edersen yapar ve sıra bir buçuk ay sonrasına veriliyor onun için de hastanede tanıdığın birisin den yardım iste aynı gün olursun
Mucizemmmmm DnHazrlklar ben şuan 24+2 gunluk hamileyim yurtdisinda annemdeyim iki gune gele bilicem anca ozamanda gec oluyor diye sormuştum canım teşekkür ederim cevapladığın için ❤