Bugun 11gün klomenin kontrol günüydü oluşmamış yumurta moralim o kadar bozukki ilaç bile işr yaramadıysa nabıcam ben 🤲🏻 5gün gün aşırı ilişki dedi iğne falan da vurmadı yumurta oluşmamış neyi çatlatıcaz dedi haklı ama oluşabilir ilişkide bulunun 5gün dedi kızlar çok üzgünüm çok umutluydum ben daha önce hamile kalabildim çok kolay iki kere şimdi polikistik over çıktı kalamıyorum 😔😔 (ikisi kayıp)