Çok geçmiş olsun, ben bekarken yaşadım bu durumu, malesef stent çıkarılana kadar her idrara çıkışında bu sancıyı yaşyosun 🙁 ama zamanla alışıyosun ağrısına, stent çıkarılırken de canım çok yanmıştı herhangi bir anestezi uygulanmadan çıkarıldı benimki, umarım sizin öyle olmaz tekrar geçmiş olsun 🙏