BskGry Merhabalar benim 2 gebeligim ilk dogumum arastirmada oldu ve aşırı zorlandığım icin ve ilgisizlikten dolayı ozelde olmasini istiyorum suan 13 haftadayim dr tavsiyesi, muayene ucreti, hastane personeli, ucreti hakkinda bilgisi olanlar yazabilirlermi💕
bebegim_28 BskGry varsak şifa kerim emrah yavuz beye gidiyorum doğum ücretlerini bilmiyorum ama her kontrol 90 TL henüz 10+3 oldum