Kızlar 19 haftalık gebeyim yaklaşık 3 haftadır sırtım daha doğrusu sağ tarafım kopacak gibi ağrıyo du neyse hastaneye gittik kimse bnle ilgilenmedi bi serum gönderdiler derdin şu diye söylemediler ağrılar devam etmeye başladı sağ veya sol yanıma dönünce aklımı kaybedecek gibi oluyordum eve ambulans geldi onlarda bebek olduğu için bişi yapamadılar en sonunda özel hastaneye gittim göğüs cerrahine doktor çok ilgiliydi başta kuluç dedi ama raporlar çıktıktan sonra o da şok oldu bebeğe zarar verici şeyler vermicem dedi hem kalça hem de koldan iğne bi nefes ilacı bi de balgam sökücü verdi bunlar bebişe zarar vermicek dedi ama ilerlerse sıkıntı olabilirmş yatış verdi onu da eşim kabul etmedi napabilirim bilmiyorum 🤷♂️ bebeğime bişi olmasın🤲