hilal_yener agırlık merkezi değiştiği için ağrın oluyo. Benımde olmustu. Dınlenmen lazım. Benım doktorum bol kalsıyum al peynır yogurt dedı, bırde magnezyum içmen lazım. D vitamini damlasını ihmal ettiysen yukarıdakılerın emılımı vucudunda az olur yeterlı fayda alamazsın onu da ihmal etme. Dınlenmen lazım. Hamilelik basındaysan dinlenıceksın, hamılelık 30 hafta civarında isen eger mutlaka doktorunla irtibata geç erken doğumu teyikleyebiliyor. Kuyruk sokumunun doğumla ilgisi yok ben dun sordum doktora. Kuyruk sokumumda çatlak var normal dogum yapabılırmıyım dedım. Kuyuruk sokumu ile işimiz yok dedi. Leğen kemiği içinden bebek geçiyor. Sen kuyruk sokumu olarak hissediyosun ama yukarıda yazdıgım seylerden dolayı ağrın olmuş olabılır. Doktoruna sor mutlaka .