fatos0202 Hepinize merhaba 37 haftalık oldum ve covid 19 testim pozitif çıktı demem o ki tanıdığınız hamile arkadaşınız veya tanıdığınızın başına böyle bişey geldimi kaç gün kalırım hastanede bilgisi olan warsa yazsın lütfen
nimet_52 fatos0202 Ah canım çok geçmiş olsun hiç öyle tanıdık olan yok çevremde sen nerdesın hangı şehir hangi hastane nasıl anladın belirti neydi inşallah hemen atlatırsın stres yapma lütfen Allahım acil şifa versin inşalah
zeyzey95 fatos0202 bi arkadaş post açmıştı 10 haftalık hamile onunda pozitif çıkmış eve göndermişler. İnşallah en kolay şekilde atlatırsın canım
AysennHED fatos0202 geçmiş olsun canım Rabbim Şafi ismiyle acil şifalar versin inşallah tez zamanda saglıgına kavusursun🤲
Semiha89 fatos0202 gecmiş olsun. Benim 28. Hf da grip belirtilerim basladı arkasını öksürük mide bulantım iştahsızlık kusma takip etti ve hast. Gittim kanımda enf cıktı. Öksürük cok oldugu için ve kanımda enfeksiyon cıktıgı için 30. Hf düşük dozla radyosyon ile çiger film cektiler ciğerde covidle uyumlu leke cıktı. Burun sürüntüsü negatif cıktı. 30 hf hastane de yattım dun cıktım. 7 gün yattım antibiyotik ve covid tedavisi uyguladılar şükür rahat gecirdim. Dun cıktım hastaneden şuan evdeyim karantinaya aldım kendimi…öksürüğüm gitti şükür. Siz de erken teşhis olursanız hiç korkmayın ben raht atlattım. Gecmiş olsun.
fatos0202 nimet_52 fransa gülüm ateşim çok çıktı pazar gününden beri yatıyorum 18 aylık oğlum evde inanki yüreğim yanıyor
fatos0202 zeyzey95 çok sağol görmedim oo postu dua edin ne olur oğluma kavuşayım 18 aylık oğlum war evde 4 gündür göremiyorum öldüm resmen ağlamaktan
HafsaRumeysa fatos0202 oncelikle cok gecms olsun Allah tezz zamnda sifa versin 🤲 Benmde 6 nisanda test yapildi film cekemeyiz dediler 14unde sonucum pozitif cikti evde maske eldiven dikkat et sikayetin olursa 112yi hemen ara dediler test oncesi sikayetlerin cogunu yasadim zaten test yaptigim gunden itibaren 14 gunum doldu ama aile hekimi bu haftada bekle hemen test yaptirma pazartesi falan gidip yaptir 2.testi dedi bekliyorum bende sadece migde siskinligim cok oluyo aile hekimi hen hamilelik hem covid ikiside yapar rennie surubuna devam et ayakta atlattin insaAllah az kaldi dedi arada bi cok degil jafif nefesm tıkanıp geciyo anlık yani hamileliktenmi hala covid gecmedimi ondanmi bilmiyrm Allah kimseyi dusurmesin yardim etsin 🤲
Babyone fatos0202 Allah sıfa versn canm. Insallah bu kadarla atlatrsn bıan evvel negatıf olur sonucun karnındakı bebısıne de evdekı bebegınede kavusursm. Forumda cok kisi atlattı hep olumlu dusun ınsaallah hc bsey olmıcak 🙏🙏🙏
fatos0202 Babyone Allah razı olsun canım ama inanki yüreğim yanıyor oğlumu görememek kadar kötü bişey yok
HafsaRumeysa fatos0202 bide babamda baslangicdan dolayi 1 hafta hastanede yatti doktor ilactan cok moral demis stres uzuntu yok moral yuksek olacak yemeklerini yiyeceksin demis simdi evde 14 gunluk korunmaya devam ediyo 2 kere kontrole gitti doktor surekli stres yapma moralini yuksek tut gecmis cok az kalmis sabret diyormus hastanedeyken babamin babasi öldu duymasin diye tlfnunu hemen disardan aramalara kapattirdik amcamlar akrabalara herkese soyledi ve babam hala babasinin öldugunu bilmiyo aile buyukleriyle konustu annem bekleyelim iyice iyilessin ondan sonra bi sekilde soyleriz demis cunki bu hastalikta asla uzuntu olmamasi lazim evet cocuktan ayri kalmak cok zor benmde 5 yasinda kizim var test yapmaya beni goturduklerinde pesimden cok agladi anne nolur geri gel diye cigerim parcalandi resmen ama saglik iste evlatlarimizin basinda durmak icin ayakta dimdik durmamiz lazimdi daha guzel gunlerimiz olsun evlatlarimizda lutfen zor ama sizde moralinizi yuksek tutmaya calisin bir an once iyi olun 🤲
Songsong Olsun o mınnak ileride hatırlamıcak bu gunleri,ama sen kendini bırakırsan bu sefer direncin de düşer.ıkı cocugun için ayakta kalacaksın.babası ıllakı ılgılenır onun gönlünü yapar,sen kendini düşün ve iyi motive et kendini🤲🏻🤲🏻🤲🏻
RuzgarsMommy Çok geçmiş olsun şimdi kendini düşün ve iyileşmeye bak üzüntüye verme kendini hastanedesin cok şükür tedavin biterr bitmez bırakırlar. Şuan çocuğundan ayri olman onun iyiliği için biliyosun. Sen direncini düşürme olumlu düşün atlatırsın inşallah