Kaderjin Kızlar sağlık ocagındakı doktor bana bu şurubu mide yanmam için verdi,ama dozunu az kullan dedi biraz kararsz kaldı yazarken .🙄🤷♀️aranızda kullananınız varmı içeyimmi bi zararı olurmu bebegime ztn günde bikez ihtiyacım oluyor mide ilacına 🥴
Feyza_d Kaderjin ben kullanitorum kadın doğumcum verdi günde 3 defa bana çok iyi geldi ama ben düzenli kullanmıyorum mide yanmam olduğunda kullanıyorum sadece hemen geçiriyor
mmylmz Kaderjin hayatımın kurtarıcısı 1 yudum gunde 4 kere içebiliyorsun canım. ben sadece yemeklerden önce ıcıyorum kaynama yapmasın dıye
melikekayi Ben bazen günde ölçek kaşığı ile 3 tane içiyorum çünki reflüm tavan yapıyor duramıyorum 😔 gaviscon ve rennie içilebiliyor.
OzlemNaz Benim hayat kurtarıcım bu ilaç 2 kaşık içiyorum sağlık ocağında ki doktorum öyle önerdi gayet fayda ediyor bir sıkıntı yaşamadım çok şükür