Aysnctl Merhabalarr. 2 gün önce gebeliği ögrendim. Kanda 25.2 çıkmıştı. Bugun tekrar kan testi yaptırdım 71.8 cıktı sizce iyimi artmis hersey normal mi şuanda??
Deleted5544 evet kuzum gayet normal benimde ilk değerim 27 iki gün sonra 66 cıkmıstı 32 haftalık olduk sükür ☺️
cnssvs Önceki değerin iki katı olması önemli. Düşük olması sizi korkutmasın . Çok erken öğrenmişsiniz maşallah 😊