filizzzz hanımlar 1 haftadır iki gögsümün altı karnımın basladıgı yer cok agrıyo sanki bsey batıyo 32 haftalıgım normal mi yasayan varmı
hsaret_89 filizzzz aynen benimde oyle sebebi ne olabilir acaba ? Benim goguslerim hamilelik suresinde cok buyudu ondan olabilir.diye dusunuyorum
songul_onur filizzzz evet bende de öyle sabah yataktan ağrıyla uyandım kayınvalidem çok normal bebek büyüyor rahim göğüs kemiğine baskı yapıyor dedi
Kardelenyigit Kuzum bebeğin pozisyonundan kaynaklanıyordur 😊ayakları değiyordur kaburgana annesi 34 haftalığım 2 hafta önce bende aşırı fazlaydı batıyordu resmen kızımda baş aşağı duruyordu ayaklarının baskı yaptığını tahmin ettim direk 3-4 gün sonra geçti zaten 🥰
filizzzz Kardelenyigit bende öyle düşünüyorum ayaklarından yer daraldıgından belkide dyorum bi yandan hafif bıgazmda agrıyo aklıma drek virüste geliyo cok canım sıkılıyor
Kardelenyigit filizzzz yok kuzum için rahat olsun psikolojini virüs düşüncesine çevirme 😊ben tam yayıldığı dönemde isal kusma oldum totom tutuştu resmen ama üşütmüşüm 😅bi serum 2 gün yatış düzeldim 😂
Ebrar18 filizzzz canım şuan o ağrıyı çekiyorum . Ğazartesi doktora gitmiştim . Baktık ki bebeğin ayakları sağ kaburga tarafıma doğru ordan hiç kımıldamıyo . Sanki kaburga kemiklerim iç içe girmiş gibi benimde . Oturamıyom kalkamıyom. Sağ tarafım ağrıyo bende soluma yatıyorum . Sola yatınca bebek ayaklarını sağ trafa bastıramıyo ağrı kesiliyo böylece . Seninkide bundandır kesin 😊😊
filizzzz Ebrar18 benm iki tarafımdada baskı ve agrı var zaten sürwkli soluma yatıyorum yatınca gögüslerimide yukarı dgru cekiyoeum baskı yapmasm dye ozaman geçiyo oturunca yne baslıyo aynı sey midir acaba ayaklarından dolayı mudır
Eda06 Sol kaburgamda hiçbi şey yok ama sağ kaburgam beni öldürüyo beni . Bende şuan 28+5 teyim yaklaşık iki üç haftadır bu böyle. Bebek baskı yapıyolardır dediler. Bide sağlık ocağındaki ebeye sordum neden sol değilde sağ dedim. Sol tarafta kalp olduğu için ordaki kaburga daha yukarıdaymış baskı o tarafta az olurmuş sağ daha aşşadaymış o yüzden ağrın olur dedi. 😭 bazen dokununca bile sızlıyo kaburgalarım 😭😭
defnemila İki göğsümün tam ortası aşağı doğru ağrı acı baskı hissediyordum aşırı mide yanmasıda tetikliyordu yanında nefes almada zorluk derken bugün sebebini öğrendim biricik inat yavrum hala makat geliş ve iyice kafasını yukarı doğru yaslamış meğer o sertlik şişlik kafasıymış 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
filizzzz defnemila ya kafasımı ayakaları mı artık blmiyorum ama resmen oturamıyorum benm iki ğögsümün alt kısımlarında ağrı oluyo daha kontrolede gtmedim
gizemozyanik Aynen öyle hanımlar, bebeğim ne zaman döndü ayakları yukarıya geçti aynısı oldu hatta kahverengilesti orası… 36 haftalık hamileyim doktoruma sordum darbeyi artık oradan alıyorsun çok normal dedi. Resmen yanıyor bazen uzanınca geçiyor benimde ☺️
filizzzz gizemozyanik ay evet gögüslerimin altı agrıyan kısımlar koyulastı dediğin gbi gercekten be yanıyo aynı zamnda ☺️
filizzzz Kardelenyigit ay valahi aklımdan cıkmıyo korkuyorum aslında düşünmemek lazım türkiyeye gelmeden 2 hafta önce baya bogaz agrısı burun akıntısı yasamıstım doktor ilaç vermedi kendim atlatmıstım ama insan smdi en ufak seyde tutusuyo dedgn gbi😂😂