Dün yine burada bahsetmiştim toxo değerim yüksek detaylı ultrasona gireceğim diye buğün hastanedeydim ve renkli ultrasonda bebeğimin organlarında çok şükür sıkıntı çıkmadı. Bu yüzden de şimdilik göbekten sıvı aldırmam gerekmiyor. Yalnız riskimiz hala devam ediyor. Hala toxo değerim yüksek ve adivite testi verdim. Haftaya çarşamba alıcam inşallah. Hepinize teşekkür ederim Allah razı olsun 😊😊