bende 97yle hamile kaldım, 32. haftadayım 100 kilo oldum. doktor 120 kilo bile olsan normal olabilir dedi.
önemli olan bebeğin dönüp dönmediği, çatının uygun olup olmadığı yada annenin veya bebeğin sağlığı açısından sıkıntı olması.
yani sadece kiloyla zorunlu sezeryan olmuyormus