Kızlar 10+2 haftalık hamileyim.Kan tahlili yaptırdım kanımda Toksoplazma ve Sitomegalovirüs(CVM) çıktı.Tedaviye bu haftalarda başlamak olur mu?Doktorum mayısda gel dedi,ben beklemek istemiyorum korkuyorum bebeğe bişey olur diye.Aranızda hamilelikte virüs çıkan var mı?bebeğe zararı oldu mu?çok kötüyüm