Aylinshn şöyle düşün canım 6 ayını doldurmuş oluyorsun dolayısıyla 7. Ayın içinde oluyorsun ama 7. ayı doldurmadığın için söylerken 7 aylık denmiyor genelde 6 aylık deniyor mesela 6 ay 2 haftalık oldum demek gibi. Yada şöyle düşün kendi yaşımızı söylerken yaşımızı doldurduktan sonra o yaşı söylemeye başlıyoruz. 5 aylık bebek için 1 yaşında denmez 1 yaşından gün alıyor. Sende 6 aylık oluyorsun 7. Aydan gün alıyorsun 😁 ay anlatmak bile çok zor çok karışıkmış🤪