Tubao Kizlar selam. 18 haftalik hamileyim. Bugun ilk defa tansiyonum oynadi. Normalde hep düşük tansiyonluyumdur bu sebeple buyuk tansiyonun 10a cikmasi enseden agri yapti. Bu durumlarda nasil onlemler aliyorsunuz düşmesi icin ne yapiyorsunuz?